Bouwen aan een sector die floreert

Ontdek het vernieuwde beursconcept: Logistica Next

  • Meer focus op kennis & Innocatie.
  • Meer beslissers/C-level bezoekers.
  • Turn-key standbouw
  • Gelijktijdig met ICT & Logistiek

Wat kan je verwachten van Logistica Next als exposant?

1. Focus op kennis & Innovatie

De ontwikkelingen in de logistiek gaan snel. Er komen in rap tempo innovaties en oplossingen op de markt waarmee de klant nog beter bediend wordt en we uitdagingen het hoofd bieden. Tijdens Logistica bieden we bezoekers antwoorden op belangrijke logistieke vraagstukken. Daarom tonen we op beursvloer niet enkel producten, maar richten we ons op integrale oplossingen en de toepassing ervan in de praktijk. Innovatie en kennisdeling door peers en experts staan centraal. Logistica biedt dit jaar dan ook een highlevel kennisprogramma. Om kwaliteit te kunnen garanderen, zullen sommige onderdelen alleen op uitnodiging toegankelijk zijn.

2. Meer beslissers/C-level

Logistica Next gaat zich primair toespitsen op de beslissers in het logistiek domein. Iedereen werkzaam in het logistieke domein is welkom om inspiratie op te doen, maar in het programma en tijdens de activiteiten op de beursvloer richten we ons specifiek op beslissers in de sector. We verwachten daarom dat Logistica de komende jaren een toename zal zien van C-level bezoekers.

3. Turn-key standbouw, minder custom stands

We willen het exposanten graag zo makkelijk mogelijk maken. Daarom zijn we afgestapt van custom standbouw en werken we met turn-key pakketten. Dat scheelt exposanten kosten en tijd, waardoor zij zich kunnen focussen op de inhoud. Mocht je als exposant echt de voorkeur geven aan eigen materiaal, dan kan dat met een stand van 50 tot maximaal 100 vierkante meter.

Meer informatie over de turn-key oplossingen? Neem dan contact met ons op via het formulier onderaan de pagina.

4. Synergie met ICT & Logistiek

Logistiek en technologie (hardware en software) zijn nauw met elkaar verweven. Daarom vinden Logistica en ICT & Logistiek gelijktijdig plaats in de Jaarbeurs. De beurzen kennen veel synergie: 75 procent van de bezoekers van ICT & Logistiek (met name c-level) bracht vorige edities ook een bezoek aan Logistica.

5. AI Matchmaking: voor, tijdens en na de beurs

Logistica kent naast de fysieke beurs ook een online omgeving. Exposanten kunnen hier hun bedrijf onder beursbezoekers promoten via een bedrijfsprofiel, productpagina’s, whitepapers, video’s en nieuwsitems. In deze online omgeving komen bezoekers en exposanten vooraf eenvoudig met elkaar in contact. Plan alvast 1-op-1 meetings in of stuur een connectieverzoek naar relevante personen. Leadgeneratie en promotie begint namelijk al ver voor de fysieke beurs. Bezoekers kunnen het maximale uit hun beursbezoek halen door zich alvast in te schrijven voor sessies, de exposantenlijst te bekijken en meetings in te plannen.

 

Inschrijven of meer informatie ontvangen?

Vul het formulier in!

Tjarco Braun

Accountmanager Logistica Next